17e April 2011

MIN DATOR AR TRASIG

Jag har inte haft en dator pa ett tag for att den kraschade.  Men nu ska jag lamna in den pa reparation och jag lanar Hannah's dator sa lange. I alla fall det innebar att jag inte har massa bilder har som jag kan lagga upp. Sorry,

Min helg i Arizona var underbar!! Traffade kompisar som jag har saknat valdigt mycket. Men det var sorgligt att saga hejda eftersom jag vet att jag inte kommer se alla igen. Det var kul att vara tillbaka i Queen Creek, vi at pa mina favoritstallen och gick till dom shoppingplatserna som jag har saknat ocksa..haha. Det var kul att se skolan, golfklubben, kompisarna och Allt. Vem vet om jag nansin kommer tillbaka dit...?

Min resa hem var ganska jobbig. Jag satt pa en flygplats i Orange County i fyra timmar, och sen San Francisco i 2 timmar och det var dessutom jattestruligt i Phoenix med min biljett. Det tog hela dagen...sen var det skola direkt dagen efter, och tennis varje dag och matcher. Jag har knappt varit hemma kanns det som. I forrgar sov jag hos sofie :D Vi hade en kul kvall och igar letade vi balklanning till henne och at lite mexikansk mat. (inte i narheten sa god som i Arizona, men men)

Idag har jag haft min fixa dag - stadat, tvattat alla mina klader, fixat med min kraschade dator, pluggat, och skypat. Nu maste jag forbereda mig for imorgon. Vi har tva matcher den har veckan ocksa som jag verkligen ser fram emot eftrsom det verkar bli jag och Jo som spelar dubbel. Det blir superkul!! :D Men nu ska jag satta mig och kolla pa desperate housewives!!

PUSSOKRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0