Happy Easter !!

Har precis malat agg, bakat kaka till imorn och ska sova nu. Jag var hos Jo igar natt. Vi hade en sleepover hemma hos henne sa det var jattekul. Imorgon ar det ju pask och da ska jag till kyrkan pa morgonen och ata frukost, sedan leta efter egg hemma pa tomten, haha och pa kvallen blir det finmiddag. Langtar lite faktiskt.

Igar pa min lunchrast gick jag ner till the post office och skickade ivag min trasiga dator. Nu kommer den forhoppningsvis att bli lagad :) Det tar ett par veckor innan den kommer tillbaka bara.

Varldens snallaste farmor skickade paskgodis till mig for ett tag sedan! Jag blev sa himla glad, TACK <3

Dags att sova nu, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0