Ny vecka!!

Redan söndagkväll! Ny vecka imorn och jag har masssooooorr att göra. Prio nummer ett är att gå och sova nu, men jag ska bara fixa lite småsaker först, hehe. På torsdag åker jag till Arizona så jag ska ju packa och förbereda massa saker tills dess.

Min helg har varit superbra! I fredags var jag helt slut efter tennisträning så jag gick bara hem och chillade. På lördagen hade jag en hemmamatch som jag vann!! GLAD. Sedan träffade jag nåra kompisar för lunch och inhandlade schampo, hudkräm, tankräm och annat jättetråkigt (och dyrt).

Idag träffade jag sisi Sofie!! Vi bara pratade hela dagen och gick runt i vår lilla stad som är så otroligt intressant. Haha, man märker hur folk stirrar och undrar vad vi håller på med : "vaaa? är dom inte kloka, är dom ute och går, alltså använder dom sina ben för att ta sig runt?? Vad har hänt med deras bil??" Lata amerikanare... Vädret har varit hur bra som helst, riktigt varmt och soligt faktiskt.

Imorgon ska vi fira min värdmamma och det blir ett litet överraskningsparty så jag måste slå in lite paket nu. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0