Plugg och Pack

Jag pluggar matte nu. Mitt betyg har gått från ett F till ett C. Nu ska jag bara ta upp det till ett A innan terminen är slut. Och därför måste jag göra mina läxor från och med nu, hehe :P

Vi hade träning ute idag. Det har inte regnat här på ca 4 dagar, vilket är rekord. Skönt att kunna träna ute iallafall. Mina benhinnor är superömma nu så jag får sitta med is varje kväll. Inte så kul.

I alla fall, imorgon är min sista kväll innan jag åker till Arizona på torsdag. Jag ska försöka hinna packa och få allt i ordning tills dess. Jag kommer dessutom att missa 3 tennismatcher när jag är borta... :S

Min värdmamma fyller år imorgon så det ska bli kul att se vad hon säger när hon får mina presenter. Jag tror hon kommer bli väldigt glad. Vi firade ju henne igår, men vi ska inte ge henne några paket förrän imorn.

Somsagt, jag åker på torsdag, kommer hem igen på måndag DET SKA BLI GALET KUL ATT TRÄFFA NÅGRA UNDERBARA AMERIKANSKA VÄNNER DÄR NERE I VÄRMEN. CA 35 GRADER VARMT I ARIZONA NU. HÄR HAR VI BARA TYP 15-17 GRADER...

Måste kila nu, har massa att fixa med. Ha det så bra heemmaa. Uppdateringen här på bloggen kommer vara dålig under helgen som ni kanske förstår-- sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0