Flygplatsen snart..

Ikväll om ca 4 timmar åker jag till flygplatsen. Återigen blir det det där otroligt lilla planet med 9 fönster som skakar så mycket så att man inte ens kan höra sin egen musik. Men det är en superkort flight upp till Portland. När jag kommer dit ska jag träffa mamma och pappa. Nu är det dock så att deras flight strular så dom är typ 9 timmar försenade och jag kommer behöva sitta på flygplatsen och vänta på dom litegrann efter att jag har landat. Men hur som helst, jag kommer få se dom alldeles alldeles snart och jag är så GLAAAD !! Tyvärr missar jag en match och en skoldans-grej ikväll...men jag valde mina päron framför det, hehe :D

På måndag kväll kommer jag hem (asså inte till sverige men till coos bay) och då får mina föräldrar möta min värdfamilj...Lite nervöst faktiskt.

Heej då!! måste packa nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0