Hejdå mamma pappa !!

Jag har knappt bloggat för jag har varit med mina föräldrar hela veckan. Nu har jag en helg som är fylld med plugg framför mig.

I alla fall : Min vecka var superbra! Jag tog två dagar ledigt från skolan och var bara med mamma och pappa. Sen så var vi ju i Portland förra helgen och SHOPPADE. hihi :)

Ikväll var sista kvällen innan dom ska ta sig tillbka till Sverige imorn bitti. Vi gick ut och åt på en sjömatsbuffé. Supergott! Sen så tog mina föräldrar med sig MASSOR av mina saker så att jag ska kunna försöka få med mig resten när jag åker hem om fyra månader.

Känns såklart lite tråkigt och sorgligt att dom åker hem nu, men det var så himla kul att se dom. Nu är det bara fyra månader kvar tills jag flyttar hem igen. Det känns så konstigt att lämna USA nu, jag kommer sakna det så otroligt mycket.... :(


Sofie och jag


Pappa och jag

Mamma och jag

Fint väder hemma i Oregon, Äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0