En tripp till Cali imorn.

Hade flera prov idag i skolan och det gick helt okej. Det är bara väldigt svårt att hitta motivation att öppna böckerna när man vet att inget spelar någon roll. Matte är nog det enda jag kommer att ha använding av... aja, det var en lång dag. Men efter skolan fick vi våra yearbooks. Wiii! Så nu har jag äntligen den efterlängtade high school souverniren haha.

Klockan är 5pm hos mig nu så jag ska käka lite middag snart. Ikväll åker jag över till Sofie's hus och sover över där. Imorgon ska jag nämligen med henne och hennes danska föräldrar till Kalifornien. Det är ca 3 timmars körning ner dit så inte så farligt. Jag hoppas på bra väder så vi får lite tan.

Här kommer lite bilder frå fredagens middag med alla underbara utbytesstudenter. Gud vad jag kommer sakna dom...var i alla fall en fantastisk kväll som jag hoppas att jag inte kommer glömma. Vi var 11 pers som åt middag på the coach house här i coos bay. Vädret var perfekt så vi kunde sitta ute tills dom stängde vid 10 tiden. MYS

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0