4 day weekend

Ledig från skolan, UNDERBART. I morse kom Josefin till mig vid 9 tiden och sedan hade vi tennisträning mellan 10-12. Jag älskar verkligen tennis, det är så himla kul. Efteråt gick josefin och jag hem till mig, bytte om och gick till city subs och åt lunch. Sedan gick vi bara runt en stund för vädret var fint. Kom hem för en stund sen och ska snart käka lite middag. Ikväll ska jag träffa Abby och Krista och gå med dom till en basketmatch på skolan.

Imorgon blir det nog tennis på morgonen igen och efter det ska jag hänga lite med Tora. Om vädret är fint på kvällen så ska jag träffa några kompisar och ha en bonfire på stranden men det beror somsagt på vädret...

Lördagen ska spenderas med lite plugg och sen en middagsdejt med Sofie. Om det är fint väder så ska vi ut och åka fyrhjuling på sanddynorna.

Söndag vet jag inte än vad som händer...vi får se. Nu är det bara två veckor kvar till spring break och då åker jag till San Francisco!! Wiieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0