Bilder från San Fran

Hej hopp!!

Kom hem igår kväll efter några underbara dagar i San Francisco. Fin stad, fint väder, trevligt var det.
Gjorde otroligt mycket saker. Kände mig som en extrem turist. Jättekul. Vi träffade några släktingar till min värdfamilj också. Gick till världens coolaste kyrka. Gospeln sjöng så byggnaden skakade. Alla kramade alla, skrek Amen hela tiden, skrattade, pratade, bra musik, alla dansade i kyrkan höll varandra i händerna. Alla olika typer av människor var där. Jag garvade, var i chock de första 30 minuterna. Men hur kul som helst. Om kyrkan var så hemma i sverige så skulle jag vara där varje söndag, haha.

Nu har jag lite kvar av lovet, ska försöka träffa lite kompisar och göra läxor och sånt. Hade tennisträning idag. Nästa vecka börjar våra riktiga matcher i vår serie så jag måste tagga till inför det... :D

Ha det bra där hemma!! 


Jag och min syster Hannah framför the Golden Gate som vi gick över.


Jag är på bron


Fin stad med massssssor av kullar


Chris och Hannah


China Town i San Fran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0