dålig uppdatering...

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varit upptagen...så förlåt.

Idag är det tisdag, imorgon är skolveckans sista dag...har nämligen torsdag och fredag ledigt. Känns underbart.

Den här veckan startade mina riktiga tennis träningar och då hr vi konditions och styrke träning. Hela min kropp gör ont nu. Jag har träningsvärk i kroppens alla muskler. Efter träningen idag så tog jag ett dopp i vår hot tub för att låta mina muskler slappna av lite. Men såklart har jag fortfarande lika ont i hela kroppen. Det känns skönt med tanke på att jag inte har rört på fettet på ett lååååångt tag. Dessutom är tennis kul :)

Vädret här i Oregon växlar enormt. Igår var vinden så stark så jag vaknade på natten för att det kändes som att väggarna föll ner. När jag vaknade på morgonen haglade det. Hela dagen spöregnade det och var dimmigt. Under tennisträningen var det minusgrader. Idag sken solen, jag svettades ihjäl och hade shorts på mig. såg inte en droppe regn. Så jag har haft i princip sveriges alla väder på två dygn...haha

Nu ska jag sooova, är otroligt trött . Tänker inte göra några läxor idag utan ska bara krypa ner under täcket.

Natti natti, hoppas alla mår bra där  hemma (ska försöka att uppdatera lite oftare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0