San Francisco, Tennis, Spring Break

Jaaa,!!! Äntligen är det lov. Nu slipper jag skolan på en hel vecka!!

Imorgon är det fredag och jag ska åka till San Francisco med min värdmamma och en av mina värdsystrar. Det tar ca 8 timmar att köra dit så det blir en skön nap för mig, haha

Kommer tillbaka om si sådär 5 dagar tror jag och då har jag fortfarande en lååång helg att se fram emot.

Skolan är kanske inte världens roligaste just nu...mina betyg har aldrig varit så dåliga som dom är nu och jag börjar få lite panik. Har verkligen ingen motivation att ens försöka plugga, så dumt känns vissa ämnen. Dessutom är min matteklass alldeles för svår. Har ingen aning om vad jag håller på med...MEN tänker inte oroa mig alldeles för mycket. Huvudsaken är att jag får bra betyg hemma.

Tennisen drar igång på riktigt snart. Vi har lite pre season matcher nu och i förrgår var min första tennismatch någonsin. Av nån konstig anledning som jag inte förstår så  var alla våra bra spelare placerade i dubbel och jag hamnade på varsity nummer 3 singel. Herregud!!! Jag kan ju inte spela mot spelare nummer 3, ENSAM på den där tennisbanan som kändes OTROLIGT stor när jag skulle spela...Gick inte så värst bra. Jag förlorade ganska stort.

Min coach var lite smartare idag när han placerade mig med min fina vän Jo från Sverige!! Vi spelade dubbel och vi kunde ju samarbeta lite bättre eftersom vi hade våra svenska kodord som ingen fattar!! Hahah, vi spelade jättebra och jag hade så himla kul. Våra motståndare trodde nog att vi var lite oseriösa fr vi skrattade en hel del, men huvudsaken är ju att man har kul...! :D

Nu måste jag packa. Ni kanske har märkt att bloggen håller på att dö. inga bilder och knappt någon uppdatering. Vet inte vad jag ska göra åt saken. Har liksom rätt mycket för mig här borta.

Aja, Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0