Tennismatch

Kom hem nu ganska sent. Har varit i Roseburg och spelat tenis med laget. Fick spela två matcher. Den första gick inte bra, men den andra var jag supernöjd med. Nu har jag precis duschat, fixat lunch till imorn, packat min väska, suttit med is runt mina onda benhinnor och kollat facebook. JAG MÅSTE SOVA NU. Är helt slut i hela kroppen. Hade iaf jättekul på matchen. Dessutom var det otroligt bra väder där borta. Solsken och värme!! Heöt klart min varmaste dag sedan jag kom till Oregon. Vi var svettiga innan vi ens börjat spela. Riktig svensk sommarvärme var det. :DD

Skolan börja gå lite bättre nu så det är goda nyheter. Längtar till Helgen!! Äntligen ska jag få se min älskade syster Sofie. Känns som att vi inte har setts på en evighet eftersom båda vi var bortresta. 14 dagar har det gått sedan jag såg henne. Rekord för oss. Vi smsar och ringer hela tiden men jag bara måste träffa henne nu. Hhahah

Somsagt, dags att sova...lite tråkigt inlägg kanske. Men vad sägs om att jag lovar att uppdatera lite mer från och med nu. LOVAR

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0