Varning för tsunami!!!

Idag hade jag bestämt mig för att det var dags att försöka gå till skolan, fem dagar i sängen får räcka. Jag vaknade 6.22 av att min värdmamma kommer in i mitt rum och säger att skolan är ständ p g a en tsunamivarning. Det har nämligen varit en jordbävning i Japan och vi är ju grannar med Japan så vi varnas för en tsunami.. Lite småläskigt. Idag är jag helt ensam hemma så kommer det en jättevåg så dör jag i min ensamhet...

Jag bor i alla fall uppe på en kulle så det är ju positivt. Vi får se vad som händer. Känns som att den där vågen borde ha kommit vid det här laget.

En annan dålig nyhet, min mattelärare mailade min värdmamma igår och berättade hur jag ligger till i matte. Jag ligger lite dåligt till, hehe. Men det är bara för att jag har varit sjuk och för att min counselor inte ville hjälpa mig att ändra mitt schema. Vi får väl se vad som händer...har viktigare saker än matte för mig just nu.

Ha det bra hemma :D Saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0