4 veckor....

...tills jag kommer hem! Idag hade jag ett sista möte med EF och det var lite sorgligt, eller jag vet inte, det ska ju bli skönt att komma hem såklart. Och jag längtar efter så många människor. Men ändå lite blandade känslor.
Igår hade vi prom, riktigt kul var det haha. Men inte riktigt värt alla pengar man har lagt ned på det. Folk såg ut som att dom skulle gå på nobelfesten men sen dansade dom så otroligt dirty. Man kunde liksom se tjejernas underkläder för att dom drog upp sina långklänningar så långt...Killarna var lite fööör på. Utbytesstudenterna var i chock. Det var 1000 gånger mer extremt än homecoming. Jag gick med Sofie, Krista, Trenton, Mike, Abby och Alejandra. Vi åt supergod middag i Charleston på Portside Restaurant. MUMS

Nu ska jag sova :)) Gonatt (förresten, desperate housewives season finale var extremt dramatisk)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0