Kim <3

Jag ar sa ledsen. Idag fick jag ett tragiskt besked nar jag kom till skolan. Jag fick veta att min norska van Kim Eide gick bort igar. Han var en sadan harlig och glad person som kommer att bli saknad av alla. Bilderna kommer fran den sista kvallen med honom. Det var en otroligt bra och rolig kvall och det ar precis sa jag vill minnas Kim. Jag lider med vanner och familj. Jag hoppas att han nu ar pa ett battre stalle dar han far vila i frid.




Här har vi hela gänget från Camp precis innan det var dags att skiljas åt.
Kim är killen längst bak med keps.


Här är jag och Kim samma kväll! Han var en så otroligt härlig och glad människa.



Här är våra norska hjältar! Kim till vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0