Tennis banquet

Hello, idag har jag varit busy. Josefin och jag gick till mig efter skolan (eller vi skippade sista lektionen så det blev lite tidigare hehe). I alla fall, jag gick och köpte en stor kaka som jag var tvungen att ta med till vår tennis dessert banquet. Sen hade jag en hair appointment nere i stan och det slutade inte som jag hade hoppats. HON KLIPPTE AV MIG ALLT HÅR. Jag får visa en bild senare, men det är verkligen jättekort...jag ville bara toppa håret. Men jag satt inte ens framför en spegel så jag kunde ju inte stoppa det heller. och jag sa one inch vilket är otroligt lite. AAAH mitt hår som var så långt och fint. SKIT.

Jaja, Josefin och jag gick och åt sedan på en restaurang. Helt okej mat... Men vi var tvungen att äta lite innan vår awards kväll för tennisen. Jag fick pris för "The best tennis partner" haha. Josefin fick "most improved player" så det var ju riktigt kul för henne!! För er som inte visste det så fick jag "most inspirational player" från golflaget i AZ. Den fina tavlan skickades till mig. Jag tror jag har bilder på det i bloggen länge tillbaka.  Vi fick våra fina M för Marshfield High School också.

Efteråt fick jag skjuts hem och ingen är hemma i mitt hus ikväll. Sarah Kommer hem sent och resten av familjen är inte hemma förrän imorn kväll så det är lite lyx att få vara ifred faktiskt !! :) 

Dags att sova. Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0